Sabtu, 16 April 2011

teknik budak sekolah~

hari ni aku sangat2 teruja..td aku br call si F n kami bercakap telefon selama 51oo saat atau 85 minit atau 1 jam 25 minit..1st time aku dpt peluang ni dan aku rasa sgt best...

aku sebenarnya just balik dari kem..dan oleh kerana melibatkan batch keseluruhan sememangnya aku sangat excited sbb F pun join jugak..walaupun keterbatasan komunikasi sebab telefon disimpan pastu F lak x bawa hp p kem tp tak mampu menahan jelingan, pandangan dan bahasa badan kami~

sepanjang kem ni aku igt hampir setiap ada peluang aku dpt pandang F..dan tak kurang jelingan balas yang membuat hati aku berona...

sepanjang kem ni kami tak byk kali bertegur..tak tau la kenapa..pandang pun dari jauh2 je..kdg2 aku pandang dia, pastu bila aku kalih tempat lain dia lak duk jeling2 dr jauh...1st day mmg susah betul nak bercakap..smp aktiviti malam tu aku selisih ngan F pastu dia kata aku sombong..hahaha...bukan sombong cuma x berpeluang...

hari ke 2 unik sikit..pagi2 aku dah wish gud morning time selisih...tak berhenti pun cakap gud morning, cakap sambil berjalan..at least aku berjaya mengekalkan rekod wish gud morning tiap2 hari ..hehehe..

hari ke 3 cam biasa lepas subuh, aku selisih ngan F aku wish gud morning..then aku jadi berani skit...tyme lepas makan kitaorg kena basuh pinggan sendiri..tiba2 aku ternampak F ni bgn nak basuh pinggan ngan cepat2 aku pun habiskan makanan....pastu aku pun basuh pinggan sebelah dia....haha..tyme tu baru aku dpt sembang dlm 2 minit..tanya pasal war game yg kitaorg main malam sebelum tu...sgt singkat tapi at least aku mengotakan janji utk tegur dia di kem...hee

dan puncak segalanya td lepas dah balik rumah masing2...dia ada cakap nak discuss sumthing n tanya pendapat aku..dia cakap susah cakap kat sms..then aku offer utk call dia malam ni...so bila dah sampai waktu aku pun call la..kitaorg bincang masalah dia n then aku pun byk sembang pasal hal masing2...seronok gak sbb jarang betul aku nak cakap ngan pmpn lama2 guna phone...lebih2 pmpn tu yang kita suka...:D

p/s kawan aku cakap aku ni cam budak2 sekolah..usya2 dari jauh...mmg la sbb last skali aku pakai teknik ngorat waktu sekolah..hahahaha

Tiada ulasan: