Selasa, 30 Oktober 2007

1st EXAM

hehe..salam alaik yaa sahabat..

minggu depan aku da exam utk 1st blok..tapi apa pun x redy lagi..notes xde sehelai lagi..yang plg x besh laporan tutorial utk minggu 5 aku x buat 1 hapa pun lagi..hari khamis ni dah nak kena antaa..hhuhuuhu..

aku da blaja utk 6 minggu..setiap minggu 1 modul...iaitu PBL,komunikasi efektif,sistem informasi,evidence based medicine,belajar sepanjang hayat dan sekarang muatan lokal (budaya alam minangkabau)..kelakar kan subjek2 aku??tapi itulah reality nyaa..blok depan etika..blok 3 kesehatan masyarakat..hemm..membazir gak masa aku kat sni..blok 4 br masuk biomedik..br rasa jd budak medic..


aa..ari sabtu ngan ahad lepas aku g family day kelab UMNO..tapi sayang nya x suma ahli umno pegi prgram nii..fam day ni dibuat dkt malibau anai..alhamdulilah tempat yg cantik dan menarik...yg plg besh sbb tempat ni sejuk...rasa cam duk kat oversea plak..mmg oversea pun..huhu..

ape2 pun aku dah agak sibuk sebenarnya...bukan sibuk belajar sgt tp sibuk tido ngan makan..hehe..busan sgt blok ni..ntah apa yg aku belajar...okla..apa2 pun doakan aku k..wish me luck..all the best gak utk kawan2 yg akan ujian...

bye..salammm

Tiada ulasan: