Rabu, 17 Oktober 2007

bye2 ramadhan...jumpa lagi~

alhamdulilah..hari ni hari raya ke 5..

esok mlam aku dah nak g kL..ari ahad ni dah nak balik padang..insyaALLAH kalau jadi aku nak buat open house skit2 kat umah..

so, kepada budak2 mesia kat padang jemput hadir la ekk hari ahad ni...xde apa sgt..cuma maybe aku bwa kari atau rendang dari mesia..heheh..sesapa yg terlepas nk rasa kari atau rendang mesia leh la rs kt umah aku nnt..insyaALLAH

raya taun ni xdak apa2 yg special..sama macam taun2 lepas..tapi yg besh aku dapat 2 pasang bj melayu skali ngan sampin...sakan gak la taun ni..

1st day raya aku p kola kedah..raya kat umah makcik aku,mak tam n last skali kat umah pak ngah aku kt sungai baru...lepas abih umah pak ngah kami direct p perlis..1st skali kat umah tok aku..lepak2 jap makan ketupat kami p plak umah tok lang kat guar syed alwi...abis tuh ujan lebat....kami balik aloq staq trus..penat seh...smpi umah pukul 7..aku dah KO..tido sampai la pukul 10 pagi esok nya.....hehehehe...so jgn tanya apa2 la..pepaham je laa..

raya ke 2 xdak yg special gak...dah bgn pukul 10...aku amik kreta p umah mama (mak angkat aku)..lepak sana lama gak..dalam kul 1 aku balik umah...tgk suma pakat redy nak p open house dato' prof othman..membe pak aku..lepas abih balik umah trus...

raya ke 3 umah aku wat open house...menu???hehehe..nasi briyani ngan nsi minyak...lauk plak kari kambing ngan kari ayam..hehe...ramai gak mai..besh...finally leh jumpak gak kawan2 lama..especially zul penyu ngan pak wan..depa dua member aku sama2 p alam syah dulu..aku lari balik tapi depa maintain sana...huhu..kenangan lama...la ni zul wat medic kat UM pak wan plak buat medic kat uitm shah alam...tahniah guys..korang mmg pandai!respect siot..huhu..kepada cikgu,danial,asyraf,arip ngan sharmin tQ sbb mai..syastiny n family berbanyak2 tima kasih sbb sudi hadir...kepada yg x dijemput aku mintak maaf sgt2 sbb xnumber mesia aku da tukaq..so xdak number yg save dalam phone..sorry guys!!

raya ke 4 & 5???adeh...penat deh menulis...stop smp ke 3 dah la..hehe...

okla..kita tunggu la ek sampai aku balik padang...bye2 suma...salam alaik...=)

Tiada ulasan: